Cynthia Bailey Let's Discuss: Real Housewives of Atlanta - RHOA

Cynthia Bailey Reveals Hunky New Man

Peter who?

Cynthia Bailey has moved on from ex-Peter Thomas and has upgraded with her new man Will Jones.

The Real Housewives of Atlanta star flaunted her new beau on Instagram after the couple enjoyed a romantic date on Georgia’s Lake Lanier.

“He’s got me feeling pretty special,” Cynthia gushed.

Although Cynthia just made her relationship with Will public, he hinted about their relationship back in July and then gushed about his leading lady’s entrepreneurial pursuits earlier this month.

“So proud of @cynthiabailey10 !!!! Make sure you catch this talented and passionate entrepreneur promote her product on QVC!” Will posted on Instagram.

While it’s unclear if we will see Will during season 10 of the Real Housewives of Atlanta later this year we do know that we won’t witness Cynthia walking down the aisle anytime soon.

“I will never be in a relationship again where it will take a lawyer for me to walk away,” Cynthia told Us Weekly last November, following her and Peter’s divorce. “I will never marry again.”

As for Peter, he’s rumored to be filming a Vanderpump Rules-like spinoff at his new bar/restaurant in North Carolina.

I love seeing Cynthia look so happy. It’s clear her, and Peter’s failing relationship took a huge toll on her the last few years, so it’s good to see her so happy and carefree again. I’m hoping we see an all-new Cynthia during season 10 and hopefully, she lets us meet Will too.

Thoughts on Cynthia’s new man? Are you surprised Cynthia has moved on from Peter? Do you think we will meet Will during season 10 of RHOA? Is Will an upgrade from Peter? Do you think Peter’s spinoff show will get picked up by Bravo?

Follow AllAboutTRH On Instagram.
Follow AllAboutTRH On Twitter.
Like
AllAboutTRH On Facebook.

Follow the AllAboutTRH Podcast on iTunes & Soundcloud – Remember to Rate, Comment & Subscribe!

About the author

Lara Sophia

Lara began writing for AllAboutTRH in October 2014. Lara is a born and bred Jersey girl, who loves blogging and currently writes a lifestyle blog: ChicandSequined.com Beyond blogging, Lara enjoys traveling, fashion, beauty, and gossip. Lara is excited to get in on the gossip and put her own spin on things.

Email: lara@allabouttrh.com | Phone: (248) 436-1663 Ext. 2 | "Write to Lara": AllaboutTRH.com Attn: Lara 3160 Ridgeway Ct. Commerce Twp., MI 48390

  • Qpsilove

    They look good together. Wishing them the best

    • FUCHESS

      Hi Qp..!! I was just thinking of you earlier and wondering how you were and where you’ve been!! So, how the heck are ya? ???????

  • michers

    Ewwww- Quad the Fraud

    • Rain

      Is she the one who won’t have a baby but her husband really wants one ?

      • FUCHESS

        Yes!

        • Rain

          Thanks ??? I thought so . I watch occasional episodes here and there

      • michers

        OMG yes she is uber annoying

        • Rain

          I saw that show sporadically. Those ladies were way too much evil to each other lol

          • michers

            Yes. So sad because collectively they could be really good . I like Jackie- she’s a doctor and really tried to create woman bonding , fix conflict , cancer survivor .. She too had some flaws here and there but I think she’s a good woman .

            • Rain

              I so remember Jackie. She was really trying hard to bring the women together and have them overcome their petty differences. I would be into it more but the women are so LOUD , they’re always screaming it seems ??.

              • michers

                Each season they get worse . Trying to outspeak one another , one up , their shade then they gang up on Lisa Cloud and gay Shane her hubby for last two seasons – just awful . I felt for her and Mariah . I started out really liking Simone but her ego got so out of control it was crazy . The worst loud annoying mouth is the dentist , can’t remember her name this second lol/ ugh ugh ugh !!!

                • Rain

                  Yes the dentist, I remember her, the one who calls her husband ‘daddy’ ??? she’s quite snarky and obnoxious
                  Oh yes another secret gay husband storyline, where have we seen this before ? ??

                  • michers

                    YES- Eeeeeek – she always looks like she has stank breath !!!!!and her mysterious coffee cups lol and the gay bashing storyline over there had me hype ! First they attack the wife for HIM cheating years ago then they attack the wife and hubby screaming he’s gay ! Uneffingreal

                    • Rain

                      Do most men in Atlanta really go to strip clubs that’s often and regularly?? They sure make it seem like it’s what every guy does or something ??

                    • michers

                      HA!!!! I mean you get the HWs men up in there . You got Love and hip hip ATL men in there and now these guys . What the actual F are they giving away/ doing in the ATL strip clubs? Maybe we should road trip and see lol

                    • Rain

                      I’m always down for a road trip , girl ?????. Might even hop on the stage on ‘senior night ‘ ??

                    • michers

                      Oh snap LOL . You go with your bad self !!

                    • FUCHESS

                      You and Rain, together, are hysterical!! I love watching your back and forths! ????

                    • michers

                      I like to have fun 🙂

                    • FUCHESS

                      I can tell, lol ?

                    • michers

                      Hehe…

                  • FUCHESS

                    This show is just awful! ITA with you and michers!

                    • Rain

                      Yes it’s ratchetness at its best ??

                    • FUCHESS

                      Yaaassssss, darlin!! ?

                    • Rain

                      ??????

            • FUCHESS

              I think that show is so phony! No Dr’s or Dr’s wives I have EVER known have acted that way, even for a second. I know many. Not only that, someone(s) has a good job of just coming up with one liners and providing them to the ladies. IMO IMO IMO ?

    • FUCHESS

      Ewwww, I DO NOT like Quad!!

      • michers

        Md either . Fake lying arse

        • FUCHESS

          And that’s being nice about it!!

      • michers

        Me lol

  • FUCHESS

    Yay for Cynthia! You go gurl! Make those coins!

  • Niki

    Good for you, Cynthia! ?
    Such an upgrade from LuPeta VanderPunk, too.

  • samael

    Now that is how to move on!!

    he looks nothing like a smurf! he wins already

    Cynthia is awesome, hope she has fun!

  • Kirby

    Cynthia is of one of my favorites . Good luck Cynthia ????????

    • Rain

      She’s classy through and through . If that’s what 50 looks like , sign me up . Oh wait , I’m way past that ??????

      • Kirby

        You don’t look a day over 35 ????????

        • Rain

          And with the right lighting and a glass or 2, I look 34 ??????
          You’re so cute and KIND thank you ???

  • September24

    Handsome. Hope he does Cynthia right. Bethanny RHONY was right when she said to watch out for men who encourage you too much to film a reality show – Peter was too into the spotlight.